piątek, 23 marca 2012

Rozdział 9.

Nie wiedziałam nawet , że on to zobaczył. Odczepiłam sie od Harry'go :
- Harry ! Jak mogłeś ! Przecież Kocham Niall'a a to twój przyjaciel ! - Wykrzyknełam i usłyszałam jak ktoś trzasnął drzwiami. Przestaraszyłam sie i odrazu podbiegłam do okna. To był Niall . Musiał to zobaczyć. Wybiegłam za nim.
- Niall ! To nie tak ! Poczekaj ! Prosze Cię ! - pobiegłam za nim , aż sie popłakałam. Nagle Niall sie cofnął. Myślałam , że idzie do mnie, ale nie. On mnie ominął i poszedł do domu. Zamknął drzwi przede mną. Nie mogłam wejść.  Pobiegłam do tyłu na ogród . Wiedziałam , że Balkon jest otwarty. Weszłam. Słyszałam jak sie kłucą bałam sie, że dojdzie do bujki. Musiałam wkroczyć do akcji.
- Chłopakii przestańcie sie drzeć do Choleryy ! - Wykrzyknełam z łazami w oczach . - Niall Posłuchaj to nie tak jak myślisz, ja nie chciałam!
- Myślisz , że ja Ci w to uwierze ? Jesteś taka jak wszystkie inne ! Nie chce Cię widzieć i znać i Ciebie Harry też ! Wynoście sie z tąd ! - Powiedział mi to prosto w twarz. Popłakałam się i wyszłam.Wyszłam ? Wybiegłam płacze, potem nie wiem co sie działo z chłopakami , nie wiem co robili. nie wiem czy Harry wyszedł. Czułam się starasznie. Nawet nie dzwoniłam do Eweliny. Pomyślałam , że dobrze mi zrobi wyjazd do Polski na pare dni. Chce zobaczyć tate i znajomych, oraz  Kevina. Byłam ciekawa jak mu sie układa i czy on jest chociaż szczęśliwy. Kevin to mój były chłopak z polski. Pobiegłam na samolot. Kupiłam bilet i poleciałam. Nie powiedziałam o tym nikomu. Gdy już byłam w Polsce zadzwoniłam do mamy.
- Mamo ? Przepraszam , ale to już było za dużo jak dla mnie . Wtłumacze Ci wszystko jak wróce ok?  Moge zostać u taty na pare dni ? Jeśli sie nie zgadzasz to ja wróce. I przepraszam. - powiedziałm zapłakanym głosem.
- Córcia a Ewelina ? - Zapytała.
- Przeproś ją ode mnie . Powiedz jej , że jak wróce to jej to wynagrodze, ale prosze pozwól mi chociaż na pare dni. - Nie wytrzymałam i sie rozpłakałam. Przypomniał mi sie Niall i te jego słowa.
- Dobrze. Jeżeli tato sie zgodzi. Odzwoń później i mi daj znać. uważaj na siebie. - powiedziała i się rozłączyła.
Dojechałam do taty taksówką. Nie miałam ani ciuchów ani niczego przy sobie. Byłam ubrana w normalne codzienne ciuchy. Miałam tylko pieniądze. Podeszłam do drzwi. Tato już chyba wiedział, że bede.
- Oo jesteś już na reście ! Chodź no do mnie ! Ale ty urosłaś i sie z ciebie pannica zrobiła, Jak ja Cię dawno nie widziałek Skarbie ! - Powiedział tato i cały czas sie do mnie tulił.
- Może mnie wpuścisz ? - Zapytałam.
- Już tylko pójde po twoje rzeczy do taksówki. - Powiedział.
- Tato ja nie mam walizki. Przyleciałam bez niczego. - rzekłam.
- No dobrze . Wchodź. Chcesz pójść sie z znajomymi przywitać czy iść do siebie ? Wszystko jest tak jak było. Nic nie zmieniałem i nie wyrzucałem. Wiedziałem , że jak coś cie bedzie gryźć to przylecisz do mnie.- Powiedział tato a ja tylko odpowiedziałam:
- Nic mi nie jest tato, ale ide do siebie na chwilke. Zaraz przyjde do Ciebie. - Powiedziałam i poszłam.
Rzeczywiście . Nic sie nie zmnieniło. I są nawet moje plakaty na ścianach Ed'a Sheeran'a . Odrazu założyłam słuchawki na uszy i włączyłam sobie jego piosenki. Pisałam do Niall'a, ale nic nie odpisywał. Dzwoniłam , ale nic. Zadzwonił do mnie jakiś numer.
- Hallo ? - Odebrałam.
- Jess ? To ja Harry. Co sie dzieje ? Gdzie ty jesteś ? Musze z tobą porozmawiać ! - powiedział.
- Jestem u Taty. Nie szukaj mnie ! Dość już namieszałeś ! Nie chce mieć z tobą nic wspólnego ! - Wydusiłam z Siebie.
- Nie chodzi o mnie ! Chodzi o..
- Nie obchodzi mnie to ! Daj mi spokój ! - rozłączyłam się.Rozpłakałam się jak zobaczyłam moją tapete. Moje wspólne zdjęcie z Niall'em. Zrobiłam je w ten sam dzień co kazał mi się wynosić, ale chodziło mi po głowie tylko o kogo chodziło. Dobijałam sie do Niall'a. Nic to nie dawało. Dzwoniła do mnie Ewelina, ale nie odbierałam. Pisała do mnie sms-y , ale odrazu je usówałam nawet nie czytałam ich. Miałam w polsce jeszcze jakieś swoje rzeczy. Przebrałam sie i poszłam na dwór do znajomych sie przywitać. Poszłam najpierw do parku. Dzwonił telefon to była tym razem Kimberli. Odebrałam.
- CO SIE Z TOBĄ DZIEJE DZIEWCZYNO ! GDZIE TY JESTEŚ !? - wydarła sie na mnie w słuchawce.
- Jestem u ojca. - powiedziałam z Spokojem.
- Jess .! Wracaj ! Niall Cię teraz potrzebuu...
- On mnie potrzebuje ?! Wogóle nie odbiera moich telefonów , nie odpisuje na sms-y ! I on mnie potrzebuje ?! Ja go straciłam rozumiesz ?! - Płakałam i mówiłam.
- Jess Niall jest w ...


______________________

Macie NN ; ))
Troszke o niczym i o czymś xD
Myśle , że sie podoba xD
Następną dodam jak bedzie conajmniej 16 kom ? ;)
Poszła stawka w góre xD
Zaskoczyliście mnie bardzo tymi komenatarzami  XD

21 komentarzy:

  1. weź się. Nie można wysyłać mi opowiadań, które tak się kończą, bo ja potem nie śpię po nocach i myśle, co się bedzie działo .! napisz mi, jak tylko nowy rozdział dodasz <3 @kamiku94

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu .. nareszcie. Czekałam,czekałam i czekałam xD
    Super jest ! ^^
    Czekam na kolejny ; )
    Ty lepiej tutaj nas tymi kom nie szantażuj tylko nn dawaj,bo ja nie wytrzymam !! <33
    A i mnie też poinformuj o następnym : Isabella061299
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. musiałaś teraz skończyć ?? ;( ..My Niall ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooojaciebie *________*
    I wzięłaś sb moją działkę -,-
    To ja zawsze przerywam ,eej ! ; DD
    Czuudne jest !
    Aaaa. I ty zuuua istoto , zrobiłaś coś Niallerkowi.Zgniesz za to w piekle. =D
    lskjide ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. NOSZ KURDE MAM NA CIEBIE WIELKIEGO FOCHA ZA TO ZAKONCZENIE, MUSZE WIEDZIEC CO DALEJ, CHOCIAZ DOPIERO ZACZELAM CZYTAC TEGO BLOGA I PRZECZYTALAM TYLKO TEN ROZDZIAL XD ale mam rade, sprawdzaj w slowniku pisownie (ortograficzna, i czy razem czy oddzielnie) :D @flowerwithpain

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, jak mogłaś przerwać w takim momencie. Czekam na kolejny. :); ***
    I zapraszam do mnie---> another-world-onedirection.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie gdzie gdzie jest Niall ? :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj dzisiaj jeszcze nowy!. Proszzę.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. .... w ciąży ? hah XD liczę że jutro nowy rozdział będzie ;] super ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodawaj następny czekam z utensknieniem ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. 16 no co ty taka wymagająca.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na następny.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten blog!. Dawaj następny.;]

    OdpowiedzUsuń
  14. a jaki zaszczyt 16 komntarz. No i teraz dawaj kolejny rozdział.;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega rozdział ;> Czekam na nn ♥
    Wpadnij też do mn --> http://vas-happenin-xd.blogspot.com/
    PS. Flow Me na tt - _patusiak i informuj mn o rozdziałach ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na NN <3
    Co się stanie z Niallem ??
    pisz ! prosze :*
    Masz Twittera ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CHCĘ NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWY : D.
    Już się doczekać nie mogę, żeby to wszystko się wyjaśniło. Robi się coraz ciekawiej. : D Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawaj następny ;)
    Bardzo ciekawie się zrobiło .
    Nie umiem się doczekać . XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde. Boski rozdział. Czekam na kolejny. Informuj mnie na tt tak jak dziś. .x

    OdpowiedzUsuń