sobota, 3 marca 2012

Rozdział 2.

- Mamooo !!?? - wydarłam sie z Krzywą miną a Cristina .?!
Cieszyła się , skakała i omal nie udusiła ich ze szczęścia.
- Wiem , że sie Cieszysz Córeczko - odpowiedziała uśmiechnięta mama i wyszli z Pokoju .
- Jess Cieszysz sie ze mną ?!?! - wydarła sie a ja tylko skoczyłam na łóżko i wziełam poduszke na twarz.
Dlaczego ja ?! - pomyślałam.
Przecież nie przepadam za tym zespołem, nawet nie wiem kim oni są i jak sie nazywają.
Cristina Cały czas tylko siedzi i Gapi sie na jakiegoś chłopaka w Ciemnych, krótkich włosach i Ciemnej karnacji ..
Nie rozumim wogóle co ona w nich widzi to jest bez sensu.
- Kiedy jest ten koncert .? - wydusiłam to z siebie z ledwością .
- Za 3 dni ! jejejej ! - wydarła sie i podeszła do szafki i zastanawiała sie co ma ubrać .
Ja nie mogłam tego znieść i powiedziałam mamie , że ide na zakupy .
Dała mi pieniądze i wyszłam.
Bedąc w sklepie z ciuchami zauważyłam , ze jakaś grupa dziewczyn biegnie w strone jakichś chłopaków .
Wyszłam zobaczyć co sie dzieje . Nie mogłam nawet zobaczyć kto to tak sie pchały .
Wiec przeszłam sobie poprostu obojętnie obok.
Idąc do domu zauważyłam, że jakieś czarne Auto,  które sie pomału zatrzymuje koło mnie .
Nie zwracałam na to uwagi i szłam dalej . Nagle opuszciła sie szyba i zauważyłam znajomą twarz . Tak to byl on. Już na samą myśl mnie zemdliło. To był chłopak z Plakatu Cristin'y. Ale nie ten co ona sie na niego tak patrzyła tylko inny . Miał długie lokowane włosy . Brązowe , tak chyba brązowe .
- Hej . Moge Cię Podrzucić ? - zapytał z Uśmiechem na twarzy.
- Nie dziękuje . Sama sobie poradze . Mam nie daleko do domu. - Odpowiedziałam i przyspieszyłam kroku.
On sie zatrzymał i wysiadł z Samochodu.
- A może pójde z tobą ? - znowu zapytał .
- Nie dziękuje . Chce sobie posłuchać piosenek z MP3 . Dzięki , ze spytałeś - odpowiedziałam.
A on wsiadł do samochodu i przejechał koło mnie i mrugnął światłami . To było dziwne . Więc wsadziłam sobie słuchawki i pomyślałam , że jest ładna pogoda i pójde sie do domu przebrać i pójde sobie pobiegać . Tak wiec zrobiłam . Gdy sobie biegałam , zauważyłam Pizzerie . Byłam głodna więc sobie poszłam zamówić Dużą PIZZĘ z dodatkami do domu . Wychodząc z Pizzeri wpadł na mnie jakiś chłopak i strącił mi Pizze z Rąk i spadła na ziemie i sie cała rozwaliła .
- Uważaj troche, Okejj .?! - Krzyknełam wkurzona.
- Przepraszam. Ja to posprzątam, zostaw .- Usłyszłam śliczny męski głos . Spojrzałam w Góre i zobaczyłam Go . Blondyn o niebieskich oczach . Serce mi waliło jak oszalałe a on patrzył mi sie prosto w Oczy i się uśmiechał .
- Gdzie mieszkasz ? - Zapytał ciekawie .
- Mieszkam jakiś kilometr stąd . Poszłam Pobiegać i zauważyłam Pizzerię i miałam ochote na Pizze . - Powiedziałam patrząc na Rozwaloną Pizze na Podłodze .
- Chodź odkupie Ci ją , bo ja na Ciebie wpadłem . - Uśmiechnął sie . A ja odzwajemniłam go także uśmiechem .
- Masz ochote na coś do picia - Spytał mnie a ja spojrzałam tylko na zegarek i niestety nie miałam nawet na to czasu .
- Przykro mi,ale musze już iść - powiedziałam i wyszłam .
- Podasz mi chociaż swój numer ?! - Wykrzyknął .
- Jutro bede tutaj o 15 jak chcesz mieć mój numer to wpadnij . - Krzyknełam i pobiegłam w strone domu .
Biegnąc do domu cały czas miałam przed oczami jego uśmiech . Nawet nie wiedziałam jak sie nazywa . Miałam wrażenie jakbym go gdzieś juz widziała , ale to nie ważne było dla mnie .
- Cześć mamo wróciłam ! - Powiedziałam gdy weszłam do Domu .
- Jessica mamy dla ciebie dobrą wiadomość - odpowiedziała mama z uśmiechem.
- Tak ? - odpowiedziałam zaciekawiona .
- Od dzisiaj masz swój właśny pokój i już masz wszystko przeniesione do siebie. - powiedziała .
- Dziękuje .! Jesteśie wspaniali ! Ide sie wykąpać ! - krzyknełam begnąc na góre do siebie .
Wziełam prysznic i położyłam sie na łóżku . Włączyłam Laptopa i słuchałam sobie Ed'a Sheeran'a . Była Cisza i spokój i nie musiała słuchać już tego Zespołu One Direction .
Napisała do mnie znajoma z Polski , że teskni za mną i , ze bedzie w Londynie za trzy dni na Koncercie One Direction . Odpisałam jej tylko :
- TAAAK .?! To sie fajnie składa ja też musze na niego jechać mama kupiła mi bilet na to . To sie zobaczymy ! <3 - Ucieszyłam sie , ze ją zobacze .

7 komentarzy:

  1. Suuper , boskie , mega ! :333
    Ojapierdolekurwamac
    Chcę NN !
    Love it

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! ; DD. Naprawdę ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza (qwe3546)3 marca 2012 05:40

    Super :D . W końcu się doczekałam :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. @factnewsquotes23 marca 2012 12:35

    świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham !! ;** No zabieram się za resztę rozdziałów. Świetny <333

    OdpowiedzUsuń