poniedziałek, 26 marca 2012

Rozdział 10.

- Niall jest w Załamaniu nerwowym !
- Wiem co przeżył , ale ja nie chciałam tego wogóle...
- Wiem , że nie chciałaś ! To teraz walcz o niego jak go Kochasz ! Kochasz go prawda ? - Zapytała tak jakby nie wiedziała.
- Oczywiście , że go Kocham ! Co to za pytanie wogóle ? - Oburzyłam się.
- To wracaj do nas ! Ja musze kończyć będę później ! - Rozłączyła się. Wróciłam do domu. Poszłam po taty laptopa , włączyłam Skype był Niall . Zadzwoniłam , ale nie odebrał. Było mi ciężko. Nagle zadzwonił do mnie Kevin.
- Kevin ? Co sie stało ? Cześć tak wogóle - Powiedziałam  gdy go zobaczyłam i się uśmiechnełam. Tak jakoś wróciły stare momenty i chwile.
- Cześć, ale przywitanie. Słyszałem , że jesteś w Posce ? Może sie zobaczymy ? - zapytał. A ja chciałam sie z kimś spotkać.
- Pewnie . Za godzine w Parku ?
- Okey. Bede czekał . - powiedział i sie rozłączył .  Poszłam się jakoś uszykować. Znaczy sie tylko sie pomalowałam. Pochodziłam po domu i poszłam do parku. Czekał na mnie już z Kwiatami.
- WoW , ale sie zmieniłaś. Wyglądasz ślicznie - Powiedział , po czym podarował mi kwiatki.
- Dziękuje , są urocze . - Kwiatki dały mi uśmiech na twarzy. Chciałam sie cieszyć chociaż tą chwilą. poszliśmy sie przejść. Rozmawialiśmy tak jak dawniej. Był miły.
- Słyszałem , że masz kogoś ?
- No mam .. Yyy znaczy sie nie , nie mam. - wyszeptałam .
- Nie masz ? Ewelina mówiła co innego. O kurczaaaki nie miałem Ci mówić , że wiem od niej. Przepraszam.
- No okej. To i tak żadna tajemnica. - odparłam z wymuszonym uśmiechem.
- Dlaczego ty taka smutna, albo rozkojarzona ? To przez tego chłopaka ? - Zapytał.
- Nie. Źle sie czuje. - powiedziałam pierwsze co mi do głowy wpadło.
- Okey . Chodź odprowadze Cię do domu , bo widze , że Ci zimno - powiedział i dał mi swoją kurtke skurzaną. Powiedziałam słodkie Dziękuje i poszliśmy. Rozmawaliśmy jeszcze sobie po drodze. Wspominaliśmy stare czasy. Byliśmy już pod mój dom. Odprowadził mnie aż pod sam dom.
- Dasz mi chociaż swój nowy numer ? - Zapytał.
- Emm . No pewnie. Czemu nie. - Wyciągałam telefon i już miałam mu dać , ale zadzwoniła Ewelina. Patrzyłam na ten telefon i nie wiedziałam czy odebrać.
- Nie odbierzesz ? - spytał.
- Eeee.. Nie . Później odzwonie do niej. - Ewelina się rozłączyła . Dałam Kevinowi telefon i mi zapisał numer. Powiedziałam , że się później odezwe. Chciałam już wchodzić do domu, ale przypomniało mi się , że mam jego kurtke.
- Kevin. Trzymaj kurtke i jeszcze raz dziękuje za ten miło spędzony czas. - odrzekłam ,ale i tak my slałam o Niall'u.Miałam odzwonić do Eweliny, ale wiedziałam , że ona do mnie sama zadzwoni. Tak też zrobiła. Odebrałam.
- Tak ?
- Jessica ! Niall ! Słyszysz Niall ! Nie ma go ! On gdzieś poleciał ! Nie ma Go ! Spakoał się i wyjechał ! - Powiedziała taka przestraszona.
- Spokojnie . Pewnie pojechał podpisywać jakieś płyty z chłopakami czy coś.
- powiedz mi jak mógł jechcać z nimi jak oni są w domu i go szukają wszędzie. Nie wiadomo co z nim . Co my mamy zrobić ? - zapytała mnie jakbym wiedziała.
- Nie wiem sama . On jest dorosły. Sam sobie poradzi. Pewnie musi sie troche wyluzować. Dajcie mu troche swobody ! - Powiedziałam to w dziwny sposób, ale martwiłam się. Ewela rozłączyła i nie pożegnała sie ze mną.

******* W TYM SAMYM CZASIE ********
(Niall)
 Myślałem jaka będze jej reakcja. Musze ją przeprosić za moje szczeniackie zachowanie. Przecież ją kocham i nie pozwole jej odejść. Ona tego napewno nie chciała. Wiem o tym. Harry mi się przyznał. Pogodziłem się z nim. Wyjechałem też , żeby nikt nie wiedział. Dobrze , że Jessicki mama dała mi jej adres. Jakoś mnie taksówka zawiezie. Za godzine będę w Polsce. I muszę ją już zobaczyć, nie moge bez niej dłużej.
---------- 2 godziny później ---------------
 - Prosze do Zielonej Góry na Ptasią 15 . - powiedziałem do taksówkaża. Dojechaliśmy na miejsce po jakiejś godzinie. Poleciałem do Kwiaciarni obok jeszcze po jakieś kwiatki. Było około godziny 22.
Gdy podszedłem pod jej dom nie wiedziałem , że sobie kogoś w Polsce znalazła. To pewnie ten chłopak co mówiła o nim Ewelina. jej były z Polski, pewnie z nim jest spowrotem. Wiem dziwne to ale stałem za płotem tak , żeby mnie nie zauważyła. Słóyszałem jak rozmawiają. :
- Kevin co ty tu robisz ?
- Nie mogłem spać. Cały czas o tobie myśle.
- Kevin , ale ty nie rozumiesz. Między nami nic nie ma. ja Kocham kogoś innego. Daj mi spokój prosze. Ja jutro chce wrócić do Londynu. musze znaleść Ni... Musze znaleść kogoś. - zająkała sie . I nie powiedziała do końca mojego imienia. Pomyślałem , że sie mnie wstydzi, że coś jej we mnie nie pasuje.
- Dobrze , ale chociaż moge Cię pocałować ostatni raz? - zapytał , nie mogłem tego dłużej słuchać. Widziałem , że tak jakby się zgodziła. Więc nie miałem na co czekać . nie mogłem na to pozwolić. Stanełem przy bramce i patrzyłem prosto na nich. Zauważyła mnie Jess.
- Niall ! Boże ! Co ty tu robisz ? Dlaczego nie odbierałeś ode mnie ?! - widziałem łzy w oczach. Ppatrzyłem się wzrokiem zabujcy na chłopaka.
- Jessicka ? O co w tym chodzi ? przecież powiedzialś mi dzisiaj , ze nie masz nikogo ?! - powiedział oburzony Kevin.
- Co ? Powiedziałaś mu tak ?! - tym, razem ja się oburzyłem i czekałem na odpowiedź...


_________________________________

Siemkaaasz ! ♥
Macie NN xD !
Myśle , że wam sie podoba xD
Troszke was zaskoczyłam , ale o to mi chodziło xD
W tamtym rozdziale miało być 16 komentarzy , ale było 20 xD
Dziękuje wszystkim ; * ♥
Tym razem 30 kom ? ;)
DZIĘKUUJE ♥

25 komentarzy:

  1. JEST TEN NA KTÓRY TAK CZEKAŁAM. ALE ZA TO TERAZ CZEKAM ZNOWU NA KOLEJNY :D . NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ <3. oBY TAK DALEJ : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie,boskie,boskie ! <3333
    Chce NN !; **
    Bd bójka ? xDD
    Kurwa, co ja mam z tymi bójkami xDD
    Oj nie ważne już xdd
    NN !

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny ♥
    czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NN NN NN NN NN NN <3 / @LenaXXX1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny , czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! ; D
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ; D
    Pisz szybko bo nie wytrzymam jak sie nie dowiem co będzie dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczaki na takim momencie ?!! czekam na next < kocham > nie można się nudzić czytajac .. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie .. już doczekać się nie mogłam.! ; )
    Świetny jest.Z resztą jak wszystkie ;>
    Czekam na nn :D ^^
    Ale z tymi 30 kom to chyba przesadziłaś ! xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę sie doczekać na nn ty takie ciekawe opowiadanie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze napisz dziś następny rozdział
    Bo chyba nie będzie 30 kom. [przesada] xDD
    Ale jak widzisz wszystkim sie podoba to co piszesz ; ]]
    Również mi ; ) =))
    Maa :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisz wreszcie nn bo nie moge sie doczekac. Ja nie moge spać po nocach myśląc co sie dalej stanie. Czy Jessica i Niall będą jeszcze razem czy juz to bedzie ich koniec ?! O_o Nie moge o tym przestać myśleć . Musze wiedzieć co będzie dalej . Co dziennie wchodze na twój blog z myślą ze będzie nn xDD
    Pozdr. ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę napisz juz nn rozdział. Proszę Cie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo ...!
    Piszemy, piszemy ...!
    Musimy dobić do 30 kom ! ; DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie nie mogę się doczekać kolejnego ;** świetny

    OdpowiedzUsuń
  15. Weź wstaw kolejny bo się nie doczekam tak dla mnie bo po jutrze wyjeżdżam proszę ;*****

    OdpowiedzUsuń
  16. Może zróbmy tak ...
    My dobijemy do 20 komentarzy a Ty napiszesz nowy rozdział.
    WIdać każemu sie spieszy zeby to przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rządzisz, odjazdowe jest te opowiadanie. !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super !
    Chce nn już dzisiaj !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja.
    Daj nn już.
    Nie mogę się doczekać. :D

    OdpowiedzUsuń