środa, 14 marca 2012

Rozdział 7.

Byłam w samej bieliźnie - akurat złożyło się, że założyłam mój koronkowy, czarny komplet. Uśmiechnęłam się pod nosem, nie wiedząc, co dalej zrobi Niall. Nagle wziął mnie na barana i zaprowadził po schodach do jego sypialni. Było w niej ogroomne łóżko, z tysiącami poduszek i mały, drewniany stołek.
Położył się na łóżko tak, że teraz siedziałam na nim okrakiem. Zaczęliśmy się namiętnie całować. Nasze języki się spotkały i nie zamierzały tego przerywać. Zdjęłam mu jego niebieską koszulkę i rozpięłam pasek od spodni, dalej sam je ściągnął po czym rozpiął mi stanik i zaczął całować mnie od szyji i zjeżdżał coraz to niżej.
Podobało mi się to. W tym czasie zdjęłam mu jego seksowne bokserki z napisem "I love Polish Girls" (nie wiem czy miał zaplanowane robić to co teraz, ale raczej specjalnie dla mnie je kupił, bo jestem z Polski )
Ujrzałam jego długiego i masywnego lwa. Popatrzyliśmy sobie głęboko w oczy i nagle poczułam go w sobie. Byłam dziewicą, a czy on prawiczkiem - nie wiem, bo nie rozmawialiśmy na takie intymne tematy.
Czułam na swojej szyji jego oddech i ciche,ciężkie jęki. Nie powiem , ze też mi sie kilka razy jękneło. MNoże troszke głośniej niż Niall. Zrobił mi wielką ochote na sex. Wiem , ze on też miał ochote na więcej. Przewróciłam go na drugą strone. Siedziałam na nim. Popatrzyłam na niego z Uśmiechem na twarzy . I Zaczeliśmy troche na DZIKUSA. Nagle z zeszłam z niego i poszłam na chwilke do szafki . Znalazłam tam taki skąpy STRÓJ kowbojki. Wyszłam z garderoby i zaczęłam tańczyć koło niego. Widziałam, jak się napala i ma na mnie ochotę. W szybkim ruchu go ściągnęłam i oparłam się o stołek. Złapał mnie za pośladki i pocałował. Rozszerzył moje uda i zaczął ślupać moje wargi sromowe. Chyba się zaskoczył, bo miałam zapuszczany przez 3 miesiące busz.
Co chwilę jęczałam i mruczałam z podniecenia. Wstał i zaczął mnie rżnąć.
Miał naprawdę dużego członka. Co chwila jęczał i wołał "Jess , ohh Jeeess " a ja co chwilę robiłam to samo. Już prawie dochodziłam, lecz Niall się odezwał, żebym jeszcze tego nie robiła. Po chwili uklęknęłam i zaczęłam mu owijać językiem jego penisa. Robiłam to z coraz większą prędkością i ostrością. On złapał mnie za włosy i ciągnął do siebie. Nagle niespodziewanie spuścił mi się do buzi. Z lekkim obrzydzeniem wyplułam TO na podłogę. Popatrzyłam na niego, trochę się speszył więc rzuciłam:
- Jeszcze musimy to powtórzyć, Panie Horan.
- Uśmiechnął się tym pięknym uśmiechem, który kochałam i zaczęliśmy się ubierać.
Nagle zadzwonił telefon. To była Ewelina. Przyjechała do mnie . A ja o tym zapomniałam.
- Jess . Ja jestem już u ciebie , gdzie ty jesteś ?
- Ewciaa ? Co ty robisz tutaj ? Znaczy sie bede za 30 minut . Nie bede sama !  - Rozłączyłam się i usłyszałam jak do domu Niall'a ktoś wchodzi. Harry.
- Wiem ! - Krzyknełam i miałam pomysł , zeby Harry zagadał do Eweliny.
- Co ? - odpowiedział Niall.
- Musimy jechać szybko do mnie ! Harry nie rozbieraj sie jedziesz z Nami mam coś dla Ciebie ! - powiedziałam i Chwyciłam Niall'a za ręke. Wsiadliśmy do auta i pojechaliśmy. Wybiegłam z Auta a im kazałam tam zostać i poleciałam do mojej Ewelinki. Wbiegłam do domu i zobaczyłam jak siedziała z Christin.
- Ewaaaaaaaaaa ! Choodź do mnie ! - Wydarłaaam sie i przy tym zaczełam skakać z radości.
- Jeeeeeeesss ! Nareście ! - Odpowiedziała i do mnie podbiegła . Skakałyśmy , przytulałyśmy i sie cieszyłyśmy.
- Niestety mam dla ciebie dobrą i złą wiadomość . - powiedziałam.
- Chce najpierw zuuuuą ! - Powiedziała z Uśmiechem.
- teraz sie sobą nie nacieszymy - zsmutniałam Specjalnie.
- Dobra damy rade Kochana ! Dawaj tą dobrą !
- Nie nacieszymy sie sobą , bo kimś innym - powiedziałam i sie   do niej przytuliłam. - Chodź. Przedstawie Ci kogoś.
 Gdy weszliśmy do auta Ewa omal co nie zemdlała.
- Too jeest . O boże . To . Jess Kurwa mać ! ja śnie ! o huj ! Ewelina uspokuj sie .! O nie mówie to głośno ! - Powiedziała a my zaczeliśmy się śmiać z niej. Widziałam , że Harry sie na nią patrzy cały czas a ona na niego.
- No to jedziemy. - powiedziałam ipojechaliśmy spowrotem do Niall'a. Dojechaliśmy i weszliśmy do domu.
- Jess Czemu ty mi nic nie napisałaś ! - Powiedziała z krzykiem.
- Sama nic nie wiedziałam ! - powiedziałam  i sie uśmiałam.
- Wiecie jak o was głośno w Polsce. Tylko , że u nas nie gracie żadnych koncertów - powiedziała i jej reakcją był uśmiech, bo popatrzył sie na nią Harry . Ja już nie mogłam z Niej.
- Wiesz co śliczna ? - Powiedział Niall do mnie .
- Tak ?
- Chodź idziemy na góre a oni niech sobie pogadają. - Zaproponował a ja sie uśmiechnełam.
- Okej . to my idziemy a wy mi tu ładnie siedzieć - zaśmiałam sie i poszłam.


________________________________
Okej . jest 7 xD
Myśle , że sie podoba xD
tym razem z 9 Komentarzy ; ]
Licze na was xD ;****

11 komentarzy:

  1. ♥.♥
    *____________*
    ksjdiwjwdhd ♥
    I kto tu jest zbooczony ? Hęę ? -,- XD
    Ja tylko napisałam ,ze brałabym Zayn'a jak dzika kuna w agreście . xDD . Ale tyy too omfg. xDD
    Cuudne ! *_______________*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu.. Zajebista jesteś! ; )
    Uwielbiam Cię! <3
    Poproszę kolejny rozdział i to szybko! ^^

    Miał być szczery kom,więc jest ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. PISZ , PISZ PROOOOOOSZEEE . ; ))
    nie moge się doczekać

    zapraszam do mnie : http://eveything-about-you.blogspot.com/ jeżeli bd czytać to zostaw po sobie ślad w postaci komentarza , chce wiedzieć co sądzisz . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, dawaj nowy:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy, nnowy nowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, fajnie piszesz (: czekam na następny (:

    OdpowiedzUsuń
  7. zboczony! następny też taki?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. FAJNIE, FAJNIE :]

    OdpowiedzUsuń
  9. boże ja chce nowy *___* ty tak świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj biczoo ! ; *
    Miało być 9 komci xDD A ja widze 10.
    Haaloo . Bd cię zaspamuje xPP
    Dzisiaj widze nn. ! x3
    Kurram cię ! <3 ♥

    OdpowiedzUsuń