piątek, 2 marca 2012

Rozdział 1.

-Właśnie wylądowaliśmy. Proszę rozpiąć pasy i ostrożnie wyjść z samolotu. - powiedziała stewardessa.
Wzięłam głęboki oddech. Już tu jesteśmy. Anglia.
Podczas drogi zobaczyłam tłum zdziczałych dziewczyn, nie wiedziałam nawet o co chodzi, więc przeszłam bezinteresownie obok, mając w uszach słuchawki, w której akurat grała piosenka "Little Bird" Ed'a Sheeran'a.
Poszłam po swoją walizkę i szukałam w tłumie swojej mamy. Wymachiwała do mnie ręką i krzyczała " JESSICA!"- A ja zaśmiałam się widząc ludzi dziwnie się na nią patrzących. hahaha. To naprawdę wyglądało śmiesznie.
Przywitałyśmy się i pojechałyśmy taksówką do domu mamy. Muszę przyznać, że był naprawdę ładny. W środku niespodziewanie spotkałam jakiegoś mężczyznę ok. 30 lat, który uśmiechnął się na mój widok a ja tylko zrobiłam minę WTF?! Mama przedstawiła mnie z nim, i okazało się, że jest to jej nowy facet. loool, mam mieszkać z jakimś nieznajomym gościem?! spokooo..
Mama zaprowadziła mnie do swojego pokoju. Przeżyłam szok, ponieważ musiałam zacząć dzielić się pokojem z jakąś dziewczyną, którą pierwszy raz na me paczodoły widzę. O.O Miała na imię Cristine.
- yyy.. mamo kto to jest..? - powiedziałam z zaskoczeniem.
- córka Bob'a. jakoś się dogadacie, prawda Cristie?
- Tiak, Tiak. - powiedziała angielskim akcentem.
- Jestem Jessica.
- Cristine. Milo mi cię poznać.
Była wysoką brunetką o niebieskich oczach - muszę przynać, że była naprawdę ładna.

***************Tydzień później******************

- WYŁĄCZ TO DO CHOLERY, CHRISTINE! - wydarłam się.
Tak, wkurzało mnie to, że słucha ona jakiegoś durnego zespołu One Direction. Miała nimi oblepioną całą ścianę. eh. musiałam codziennie wieczorem na to patrzeć. Przerażający widok.
Nagle mama z "tatą" wbiegli cali radośni do pokoju wymachywając jakimiś kartkami.
- ZGADNIJCIE CO DLA WAS MAMY! - nie miałam pojęcia, o co chodzi.
- No mówcie, co?!?! - wykrzyczała Cristie.
- DWA BILETY NA KONCERT ..
- ONE DIRECTION! - dokrzyczał Bob.
OMG. Jak oni mogli to zrobić?!

_________________________

No to pierwszy rozdział. Liczę na komentarze i że wam się spodoba :)
Dziękuję Claudii za pomoc ♥ Aj Loff juu ♥
Proszę o duuuużo komentarzy!

6 komentarzy:

  1. Iza (qwe3546)2 marca 2012 09:34

    Ej fajnie się zapowiada, czekam na 2 rozdział : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie, ciekawie :D czekam na 2 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnyy ;D czekam na następny... xx mój tt :@Misiooolxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjebiście ! < 3333
    I też cię koocham ! : 333 ♥
    Czekam na NN ! ; ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny : >> Już uwielbiam tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. @factnewsquotes23 marca 2012 12:31

    fajnie sie zaczęło ale szkoda że taki krótki ;D

    OdpowiedzUsuń