sobota, 31 marca 2012

Rozdział 11.

Nie wiedziałem co mi odpowie , ale bałem się , że to potwierdzi . Zobaczyłem jak Jess się trzensie ze strachu. Opada z sił. Nagle upadła i uderzyła głowąo kant schodów. Podbiegłem szybko do niej wraz z Kevinem.
- Jess ! Ocknij się ! Prosze ! A ty na co się Gapisz ?! Dzwoń po karetke ! - Wykrzyczałem do Kevina. Zadzwonił i przyjechali. Pojechał z nami jej tato. Gdy byliśmy w szpitalu nie mogłem sie niczego dowiedzieć. Nie byłem z rodziny, ale na szczęście był Pan Daniel. Kevin się zmył odrazu jak przyjechała karetka. Nie wiem czemu , ale chyba sie przestaraszył. Okazał się tchurzem i miałem ochote go znaleść i mu wyjebać.
- I co z Jessicką ? - zapytałem jej Ojca wychodzącego z gabinetu lekarza. Oparł się o ściane i po mału zjeżdżając po niej usiadł na podłodze i zaczoł płakać. Zadzwonił mój telefon , nie odebrałem. Jess ważniejsza.
- Prosze Pana co z Jess .? Niech pan mi powie..- Powiedziałem troche zdenerwowany.
- Jess jest w Ciężkim stanie, naszczęście jest przytomna. Jest coś o czym nie wiesz, ale dowiesz się później. Teraz możesz do niej iść . - odpowiedział Pan Daniel. Tak też zrobiłem. Zobaczyłem Jessicke, leżała cała poobijana.
- Niall co ty tu robisz ? Nie patrz na mnie w takim stanie , prosze Cię - powiedziała i zamkneła oczy. Była podłączona pod respiratora i zaczoł piszczeć. Zawołałem Lekarzy.
- Prosze wyjść ! - usłyszałem krzyk lekarza i wypychającą mnie z sali pięlegniarke. Płakałem i krzyczałem. Nie chciałem z tamtąd wychodzić. Chciałem być przy ukochanej. Reanimowali ją. Wynieśli mnie z tamtąd siłą. Jessicki tato powiedział , ze musze wiedzieć wkońcu prawde.
- Jessicka uderzyła się w głowe. Dostała przy tym ciężki uraz głowy. W jej głowie szybko rośnie guz. Nie można go usunąć nawet operacją. Przykro mi , ale ona .. onaa ...
- Niee ! Ona nie może ! Nie może mnie zostawić ! Musze jej powiedzieć , że ją Kocham ! Nie ona ! - Zaczełem krzyczeć i płakać równocześnie. Wbiegłem na sale gdzie ją ratowali. Podbiegłem do niej odpychając lekarzy i krzycząć żeby mnie nie zostawiała , żeby walczyła. Krzyczałem , że ją kocham , że przepraszam za te słowa wypowiedziane z ,oich ust .
- Kochanie prosze wróć do mnie ! prosze Cię ! Nie opuszczaj mnie teraz ! Żyj dla mnie prosze Cię ! - Wykrzyczałem ostatni raz trzymając ją za rękę. Nagle poczułem jak mnie uścisneła. Usłyszałem " piiip , piiip , piiip " Zaczeła znowu funkcjonować, lecz nie otworzyła oczy. Lekarze zabrali ją na badania. Myśleli , że to koniec, że nie da sie jej uratować, lecz ona walczyła. Nie mogła mnie tak zostawić.
- To moja wina. To ja powinienem ją pilnować. Ona nie mogła się denerwować , jest chora. - Obwiniał się Jessicki tato.
- To nie jest pana wina. Niech pan nawet tak nie myśli. Jess jest chora ? Na co ? Nic mi nie mówiła. - Zapytałem.
- Jess jest chora . Jak się za bardzo zdernrwuje to mdleje. - rozpłakał się jej ojciec. Wyszedł lekarz i powiedział , że jest cień szansy na operacje. Bedzie ona trudna ,ale zrobią ją pod warunkiem , że podpisze  pan zgode. Pan Daniel popatrzył na mnie i się zgodził.
- Licze na was - Powiedział do lekarza , podpisał i po czym skierował się ku bankomatu z Kawą.
- Niech pan jedzie się wyspać ja zostane i poczekam. Jak coś to dam panu znać odrazu - Zaproponowałem, lecz sie nie zgodził. Powiedział , że musi nad nią czuwać.
- A co z Panią Mają .? Ona wie ? - zapytałem.
- Tak dzwoniłem już . Przyleci jak najszybciej. - powiedział i usiadł na krześle ziewając. Po 3 godzinach wyszedł lekarz i oznajmił , że operacja się udała. Guz został usunięty , ale nie wiedzą jaki bedzie wynik operacji . Czy się obudzi i czy bedzie normalnie funkcjonować. Niall sie spytał czy może się z nią zobaczyć , gdy nagle na Korytarzu pojawiła się  Jessicki mama a za nią wbiegli chłopay i Ewelina .
- Jak sie ona czuje ? - Zapytała.
- Jak narazie zakończyliśmy operacje i teraz musimy czekać, aż się obudzi. - Powiedział lekarz po czym odszedł.
- Maja ja Cię przepraszam, nie wiedziałem - powiedział Pan Daniel, a pani Maja go przytuliła i powiedziała , że on sie tego nie mógł spodziewać.
- Niall a ty jak się czujesz ? - Zapytała Ewelina.


_______________________________

Macie NN ;D Myśle , że się podoooba xD
Było wam Ciężko dojebać do 30 kom . więc tym razem opuszczam o 10 xD
Ii myśle , że do 20 dobijecie i mnie zadowolicie ;D
Przy Komentarzach piszcie swoje TT , zebym wiedziała kogo powaidomiĆ .. ;D

21 komentarzy:

  1. świetny rozdział !! Nie mogę się doczekać kolejnego! Genialna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚwietnE< 333

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamach na moje życie ja się pytam ? ;oo
    I special for meeh Jess żyje <3
    Jestem wszechpotężna ^^
    Chcę NN ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Niall uzdrowiciel <3 nie dziwię się, mnie też postawiłby na nogi. Mnie możesz informować @kamiku94

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty opis tu jest moje tt @Gwiazdka378

    OdpowiedzUsuń
  6. ALe biste .. Chcemy kolejnyy !! xddd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo wzruszające... !
    Mnie tez Niall by uzdrowił ; D
    Mój tt : @xLovciamx

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajny, ale moglaś troche poczytać o takich chorobach i wgl. operacja nie trwalaby napewno 3 godziny, czasem nawet trwa kilkanaście ;)) Ale ogólnie to mi sie bardzo podobało. To jbc nie miało być nie miłe ;)) czekam na nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejuu , serce biło mi jak oszalałee .
    świetny i czekam na nn . ; ))

    zapraszam do mnie : http://eveything-about-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. @OfficialMadzia ♥ Kocham// już czekam na next //

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajj .. świetny jest!
    Masz dziewczyno talent.! xD
    Czekam na nn ; )
    Mój TT : Isabella061299 ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny rozdział !.Czekam na następne xD ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Znów nie samowity rozdział. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisz jeszcze dzis prosimy Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuuuper !!!
    Masz ogromny talent ! ; DD
    Oby tak dalej ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  17. No super !
    Jesteś WIELKA ! ; DD
    Pisz tak dalej . ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham twoje opowiadanie ; **
    informuj mnie o nn :D
    @Paula_Szymczak
    a i zapraszam na mojego bloga marzeniewariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest już 20 komentarzy .
    Wstaw już NN ! ; D
    Bo nie moge sie doczekać xDD
    Chce wiedzieć co będzie dalej ! ;D;D;D

    OdpowiedzUsuń