środa, 7 marca 2012

Rozdział 5.

- Ejj , Uważaj słodziutki - Powiedziała z Uśmiechem Kim i Specjalnie przybliżała swoje usta do Zayn'a.
- Na ciebie zawsze bede uważać - powiedział Zayn i chciał ją pocałować, ale Kimberly sie lekko odsuneła. Zayn poczuł sie nie konfortowo.
- Kici , Kici Kotkuu - Powiedziała Kim i pobiegła kawałek tak , aby pobiegł za nią, tak też zrobił. Złapał ją i wzioł na ręce. Zszedł z Mostu i położył delikatnie na Trawe.
- Teraz mi sie nie wyrwiesz Kochaniutka - Powiedział i zaczoł ją całować.
Kim nie mogła ulec tej jego rozkoszy i wepchała mu język do ust. On to odwzajemnił. Czuła sie jak w niebie. Było Słodko i Namiętnie. Nagle zadzwonił telefon Zayn'a , żeby przyszli .Też tak zrobili . Mimo , że nie mieli ochoty wgle na to. Gdy wrócili poszli odrazu zatańczyć. Niall poszedł do toalety. Więc zostałam sama z Harry'm Przy stole , bo reszta sie bawiła.
- Zatańczysz ? - Zapytał Harry.
- Nie wiem czy wypada - Odpowiedziałam.
- Chodź jeden taniec Ci nie zaszkodzi. - Powiedział i pociągnął mnie za ręke. Gdy tańczyliśmy Harry tak delikatnie i czule mną prowadził. To było urocze. Gdy tańczyliśmy Niall wrócił z łazienki . Zobaczył nas razem, lecz nie podszedł. Usiadł i siedział. Gdy taniec się skończył Harry mi podziękował a ja odrazu ruszyłam w strone stolika. Zobaczyłam Niall'a . Smutnego, nie miał radosnej twarzy.
- Co jest Mośkuu ? - Zapytałam.
- Nie nic . - Powiedział smutnym głosem. Ja usiadłam koło niego . Nawet mnie nie przytulił. Gdy podszedł do nas Harry to Niall odrazu mnie pocałował. To był nasz pierwszy pocałunek, ale taki inny. Czuły , ale tak jakby chciał komuś coś pokazać.
- Słodka jesteś . - Powiedział i dalej kontynułował. Ja nic nie zdążyłam nawet powiedzieć , ale mi sie to podobało .
- Chodź teraz my idziemy zdala od świata - powiedział Niall i chwycił mnie za ręke tak jakbyśmy byli ze sobą . Tylko się uśmiechnełam i poszliśmy. Szliśmy z jakieś 20 minut i ani słowem sie nie odezwał.
- Może byś coś powiedział , czy bedziesz tak milczał ?- Powiedziałam , a on sie zatrzymał i mnie przytulił od przodu.
- Słuchaj musze Ci coś powiedziać, ale nie wiem jak. - wydusił z siebie.
- Najlepiej z mostu - zaśmiałam sie .
- No to ide skoczyć . - Powiedział i mnie puścił.
- Ejj . Mośku ! Nie o to mi chodziło ! - Złapałam go i przytuliłam.
- No , to mnie posłucha..
- Nie teraz ty mnie posłucha - Przerwałam mu
- Nie przepadałam za wami, ale kiedy wpadłeś na mnie w tej Pizzeri to nie wiedziałam kim jesteś jeszcze. Gdyby nie ten teledysk, ale Ja, ja sie chyba Zakochałam , wiem , że to głu... - I tu już nie skończyłam tylko poczułam jego pocałunek.
- Też Sie zakochałem i chciałem Ci powiedzieć , ze jestem zazdrosny o Harrego widze jak na Ciebie patrzy. - Powiedział i posmutniał.
- Między mną a Hazzą nic nie ma . Wiesz co mnie w tobie urzekło ? - Zapytałam.
- Że jestem śmieszny ? - Zapytał z Uśmiechem
- To też głuptasie, ale ty cały . Twoje gesty , słowa , i ten nieziemski głos - Powiedziałam i go pocałowałam.
- Byłem pierwszy !
- Yyy .. no właśnie, bo zanim poznałam Ciebie to Harry mnie zaczepił na Ulicy. - Odpowiedziałam.
- Ahaaa...
Usłyszałam i poszliśmy do klubu.
_____________________________
Pierdole xD Dodaje tyle xd
Licze na komentarze xD
Masz Claudiaa ! Tak czekałaś  ! ; )

4 komentarze:

  1. Koooochaaam too ! : 333
    "Kici , kici kotku " i "Mosiek" xDD
    ♥.♥
    Wieesz, że ja już czekaam ? ; ]

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha Mośkuu mnie rozbraja ;DD
    dodaaaawaj nn, MOOOŚKUUU ! ♥ XDD
    wiesz kto ;D haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre jest! czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń