niedziela, 4 marca 2012

Rozdział 4.

Dochodziła 14. Skończyłam obiad, wyprostowałam włosy, umalowałam się i ubrałam sukienkę.
Kiedy byłam już gotowa, wzięłam torebkę, komórkę i na wszelki wypadek trochę kasy.
Zaraz zadzwonił dzwonek do drzwi, otworzyłam, wiedząc, że to Niall.
Ale jednak był to.. Harry? Zdzwiwiło mnie to. Nagle sobie przypomniałam, że to chłopak z tego czarnego auta i ten chłopak z One Direction..
- No witajjjj..! CO?! to ty? to ty jesteś tą dziewczyną, z którą spotyka się Niall? Widziałem Cię wcześniej..
- Yyy.. Tak. Spotkaliśmy się 2 razy. Jestem Jessica.
- Harry, jak pewnie wiesz. Ślicznie wyglądasz.
- Nie przesadzaaj.. A właśnie. Co ty tu wgl. robisz?! Przecież umówiłam się z Niall'em, nie z tobą..
- Eh, Niall ci powie. chodź do samochodu.
Ujrzałam ten czarny samochód, którym wcześniej jechał Harry.
Weszłam do środka i zobaczyłam Z tyłu Nialla i resztę zespołu.
- Hej Jess.yy.. Wooow, cudnie wyglądasz. A To właśnie ta niespodzianka.- Chciałem zapoznać Cię z resztą. - przedstawił mi ich i usiadłam obok niego.
Prowadził Harry.
- Hej, miło mi was poznać. A gdzie się wybieramy?
- Do klubu "Steoper" co ty na to ? - spytał Louis .
Pokiwałam głową i pojechaliśmy . Czułam jak Niall sie na mnie patrzy. Po jakiś 10 minutach byliśmy już na miejscu.
- Jesteśmy już . - powiedział Harry z Uśmiechem na twarzy.
- Świetnie ! To idziemy coś zjeść może na początek ? - Powiedział Niall a reszta sie zaśmiała.
- Niall ty tylko o jedzeniuu a masz obok taką śliczną dziewczyne. - Powiedział Harry i spojrzał na Jess.
Gdy weszliśmy zobaczyłam moją starą znajomą odrazu do niej podeszłam , aby sie upewnić czy to ona.
- Kimberly ? WooW . Kobieto jak ty sie zmieniłaś ! Ładnie wylądasz. - powiedziałam i nie mogłam oderwać oczu od jej świetnej czerwonej sukienki .
- Jess ? Ale niespodziankaa - powiedziała i sie do mnie przytuliła.
- Chodź przedstawie Ci kogoś. - Powiedziałam Z bananem na Mordce . Podeszliśmy do stolika . Zayn kiedy ją zoobaczył odrazu wstał . Nie mógł nic powiedziać.
- Czeeść . Jee , Jeestem Za ...
- To jest Zayn - Przerwałam mu  i sie zaśmiałam z Zayn'a gdy on szczelił Buraczka .
- Cześć . Jestem Kimberly . - Uśmiechneła sie a Zayn ją Pocałował w ręke . To było urocze .
- Przysiądź sie do nas . - Powiedzial Lou . I tak też Kim Zrobiła . Ja siedziałam obok Niall'a i patrzyłam w jego Nieziemskie Paczadłowce .
- Mam dla ciebie jeszcze jedną niespodzianke - Powiedział Niall . po czym wstał i poszedł do Dj. Poprosił o mikrofon . Nie wiedziałam co sie dzieje .
- Daaajesz Niall ! Odwagii ! - wydarł sie Lou .
- Ejj . O co chodzi ? - Powiedziałam zszokowana . Odebrało mi tchu . A Harry sie tylko na mnie popatrzył.
- Witam wszystkich i przepraszam za przerwanie, ale mam coś ważnego . Zayn chodź tutaj . - Powiedział Niall przez mikrofon a Zayn wszedł za konsole .
- Zaśpiewam piosenkę z Specjalną dedykacją i którą sam napisałem dla Jess, mam nadzieje , że Ci sie spodoba .- Powiedział a Wszyscy zaczeli piszczeć i sie drzeć . Tak też zrobił Zayn włączył podkład a Niall zaczoł śpiewać . Wstałam i poszłam na scene . Podeszłam do niego a on chwycił mnie za ręke . Patrzył mi się prosto w oczy . To było genialne . Gdy skończył śpiewać Pocałował mnie w Policze . Poszliśmy zatańczyć na parkiet. A Zayn podszedł do Kimberly .
- Pojdziesz sie ze mną przejść ? - Zapytał .
- Pewnie , że tak . - Odpowiedziała Kim .
Poszli na Most z którego był świetny widok . Kim stała oparta o most i patrzyła na widoki a Zayn zasłonił jej oczy od tyłu . Ona sie odwróciła raptownie i byli tak blisko siebie, że omal sie pocałowali.

_________________________________________

I tu macie rozdzial 4    ; *
Dodałam go , bo prosiła mnie Claudia ; *
Przerwałam w ty momencie i mam nadzieje , że bedziecie czekać na kolejny xD

5 komentarzy:

  1. Iza (qwe3546)4 marca 2012 06:10

    SUPER . Czekam na piątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww. < 3333
    Koocham ! Koocham ! ♥.♥
    I niee , wcale się nie jaram ,ze jestem na moście tuż obok Zayn'a *___________*
    Chce NN ! ; ***

    I tak wgl to jest kasjiwdhue ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. coś czuje że Kim będzie z Zaynem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. @factnewsquotes23 marca 2012 12:44

    super :)http://opowiadaniezonedirection.blog.onet.pl/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń