czwartek, 22 marca 2012

Rozdział 8.

Powiedziałam i poszłam na góre z Niall'em. Usiadłam. Niall koło mnie lecz nie tak jak zawsze, tak inaczej.
- Może byś mnie przytulił ?
- Oczywiście Skarbie . Przepraszam. - Wstał włączył Horror.
- Nie włączaaj tego ! Boje sie ! - Krzyknełam z Przerażeniem.
- A od czego masz mnie ? - Uśmiechnoł się cwaniacko.
- No racja Mośku - Usiadł a ja dałam mu Buziaka w policzek.
- Tylko w policzek ? - Powiedział to z takim smutkiem , że go pocałowałam. Całowaliśmyy sie długo. Nie zwracając uwagi na TV.

*********  W TYM SAMYM CZASIE *********
(Ewelina)
- To co tam powiesz Ciekawego ? - Zapytałam .
- A , że ... - przerwał mu dzwonek do drzwi.- ja otworze . - Powiedział i otworzył. Przeżyłam szok Zobaczyłam jak do domu wchodzi Zayn, Liam i Louis.
- Oo Harry nie wiedzieliśmy , że sobie kogoś przyprowadziłeś . - Powiedział Liam z uśmiechem i sie na mnie patrzył. Miał słodki uśmiech nie mogłam sie od niego oderwać. Podszedł do mnie.
- Cześć jestem Liam
- Ewelina - Zarumieniłam sie. Harry nawet nie zwrócił na to uwagi. Cały czas o czymś myślał , albo o kimś. Nie jestem pewna. Był taki zamyślony. Taki inny niż piszą o nim na TT.  Usiadłam na kanapie tak, aby któryś mógł usiąść koło mnie. Wiem dziwnie to brzmi, ale bardzo chciałam.
- Napiła bym sie czegoś. Może zobić coś wam ? - Zapytałam.
- Nie dziękuje - Odpowiedzieli churem.
- A gdzie tu jest kuchnia ? - Zapytałam, bo nie wiedziałam.
- Prosto i po prawej - Powiedział Louis. Doszłam do kuchni i szukałam coś do picia. Było pusto, ktoś zapomniał zrobić zakupy. Słyszałam jak chłopaki rozmawiają w Salonie ze sobą. :
- Skąd ty wyczasnełeś taką dziewczyne ? - Zapytał Liam.
- Od Jess. - powiedział a ja weszłam do Salonu. Ucichli. Liam udawał , że wiąże buta . Nie wiedział , ze ja to słyszałam.
- Ejj . Tam w kuchni jest pusto i nie ma Marchewek. - Byłam Ciekawa jak zareaguje Loui, ale Zayn zareagował bardziej.
- Jak to nie ma ?! - Wykrzyczał.
- No nie ma nic . Pusto, Niall bedzie smutny. - zaśmiałam się .
- Nie ma KURCZAKA ? - Powiedział z podniesionym głosem .
- Jedziemy do sklepu i to szybko - Wstał Liam i wzioł klucz od Harrey'ego auta. Nie jechał tylko Harry . Nie chciał . Powiedział , że musi coś zrobic.
*************  SKLEPIE   ************

Gdy weszliśmy do sklepu napadł nas tłum fanek. Pomyślałam , ze ja też mogłam tak wyglądaćjak one jakby nie Jess. Dobrze , że sprzedawczyni zamkneła drzwi wejściowe,bo nie wiem jak oni by wytrzymali. Sama już dostałam na głowe. Chowałam sie tylko , żeby żadna z tych fanek nie zrobiła mi zdjęcia z nimi. Wiem , że potem by szły jakieś plotki po necie. Zrobiliśmy zakupy. Nie wiedzieliśmy jak wyjść, ale miałam pomysł. Wyszłam z sklepu i powiedziałam dziewczyną , ze wyszli tyłem. One pobiegły w tamtą strone. Ja ich szybko zawołałam i uciekliśmy do auta. Było śmiesznie jak dla mnie.
*************  W TYM SAMYM CZASIE **************
(Jess)
-Ide na dół zobaczyć co porabiają. Zawraz wróce Mośku
- Dobrze , ale nie bądź długo, bo będę tesknił , ale przy okazji małą kąpiel sobie wezme .- Oznajmił.
- Naprawde ? To zaraz będę . - Zeszłam na dół i zobaczyłam siedzącego Harry'ego. Bez Eweliny.
- Gdzie Ewelina ? Miała być z Tobą ! Harry ! - Zbulwersowałam się .
- Ona pojechała z chłopakami na zakupy . - Uspokojił mnie.
- A ty dlaczego nie jechałeś ? Mogłeś jechać a nie sam siedzisz .
- Co robi Niall ? - Zapytał co mnie zdziwiło , bo mi nie odpowiedział na pytanie.
- Kąpie sie a ja zeszłam zobaczyć co porabiacie.
- To dobrze,, bo musze Ci coś powiedzieć ważnego dla mnie . - Był skrępowany.
- No mów. - uśmiechnełam się . Chodź byłam bardzo ciekawa co mi powie.
- Nie moge znieść , że wybrałaś Niall'a . Wiem , że to nie w Porzżdku wobec niego , ale mi się podobasz. Jesteś inna niż wszystkie.
- A Ewelina. ? Myślałam , że coś między wami bedzie. - Pierwsze co mi wpadło do głowy , żeby mu odpowiedzieć.
- Nie. Między mną a nią nic nie bedzie i nie było. To Ciebie Kocham ! - Powiedział donośnym głosem. Nie wiedziałam co mam powiedzieć i się nic nie odzywałam. I to był chyba błąd. Harry zaczoł sie do mnie zbliżać. Pocałował mnie. Pech chciał , że Niall akurat zszedł z góry i to zobaczył...

________________________________________

Macie kolejny rozdział xD
Myśle , że sie spodoba xD
Klaudia naciskała więc jest. xD
Myśle , że za 9 Komentarzy nowy rozdział xD
Dziękuje Wszystkim, którzy czytają te wypociny ;* ♥

10 komentarzy:

  1. łaaał pierwszy raz czytałam Twojego bloga,ale przyznaje spodobał mi się cholernie *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. *_______*
    kajsiuwhsw ♥
    Koocham ! <333
    NN chceeee! :3
    Bd bójka chłopaków ? xD
    Niall vs Hazza ? xDD Ahuahuhaua x)
    Db ide sie schować , bo pisze głupoty xPP
    *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny czekam na kolejny . 'Misioool

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj dziewiąty. Jest Genialnie.<3 do szczęścia brakuje mi tu tylko żebyś dobierała piosenki do rozdziałów.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe co zrobi Niall xd hmmm. a ogólnie wiesz że uwielbiam to jak piszesz :D więc nie mam już co dodać od siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah fajny blog dodawaj następny rozdział szybko ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju , jestem ciekawa jak zareaguje Niall
    dodawaj szybko nn ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lał ..
    świetne !
    Jestem Twoją fanką i z czekam na nn,a ja nie lubię czekać więc proszę Cię pośpiesz się i dawaj nn ! ;D
    A i mało być ok. 9 kom a jest już 10 ;> <3

    OdpowiedzUsuń